"And I have found both freedom and safety in my madness, the freedom of loneliness and the safety from being understood, for those who understand us enslave something in us. But let me not be too proud of my safety. Even a Thief in a jail is safe from another thief. "

Khalil Gibran (How I Became a Madman)

Lübnan Marunîleri / Yasin Atlıoğlu

NEWS AND ARTICLES / HABERLER VE MAKALELER

Thursday, September 20, 2012

Rusya-Suriye insani yardım koridoru oluşturuluyor-Rusya'nın Sesi

Bu sabah Rusya Acil durumlar Bakanlığı’na ait uçakla Suriye’ye insani yardım malzemesi ulaştırıldı. Rusya Olağanüstü Durumlar Bakanlığı İtfaye-kurtarma güçleri dairesi müdür yardımcısı acil müdahale grubu başkanı Aleksandr Bogdanov, uçağın Şam havalimanına iniş yapmasından sonra Rusya’nın Sesi Radyosu muhabirine verdiği demeçte bunun ardından diğer seferlerin yapılacağını bildirerek şunları söyledi:
Bugün Şam saati ile saat 9.35-te Rusya Olağanüstü Durumlar Bakanlığı’na ait olan uçak Şam havalimanına iniş yaptı. Bu uçakla çocuk maması, et ve balık konserveleri ve şeker olmak üzere ülkedeki gelişmeler sonucu zarar gören Suriyeliler için 38 ton yardım malzemesi ulaştırıldı. Yarın Rusya Olağanüstü Durumlar Bakanlığı’na ait diğer bir uçakla Suriye’ye yeni bir parti insani yardım malzemesinin ulaştırılması bekleniyor. Bundan başka Ekim başlarında üçüncü seferin gerçekleştirilmesi planlanıyor. İnsani yardım alan tarafla üçüncü seferin tarihi konusunda görüşmeler sürdürülüyor...